Intymios mankštos įžiebia sveikatos ir moteriškumo

dubens_manksta

Eglė Afanasjeva yra bene labiausiai žinoma kaip kalanetikos skleidėja Lietuvoje ir pirmosios knygos apie kalanetiką lietuviškai autorė. Tačiau paskutiniais metais moterys šnabždasi, kad ši žavi trenerė veda ir ypatingai subtilias moteriškas mankštas, kurios sutvirtina dubens dugną, sprendžia moteriškas problemas ir netgi gražina veido odą. Daugiau apie šias mankštas Eglė papasakos gegužės 7 d. vyksiančiame seminare, tačiau ką įdomaus klausytojos išgirs, Eglė sutiko atskleisti ir dabar.

dubens_mankstos

– Egle, bene vienintelė taip garsiai kalbi apie specifines dubens mankštas ir jų mokai moteris. Kuo jos ypatingos? 

– Taip, mokau moteris dubens mankštų, kurios, viena vertus, yra nieko naujo – tie patys Kėgelio pratimai, apie kuriuos dažna moteris lyg ir yra girdėjusi. Tačiau kai susiduriame su jais praktiškai, paaiškėja, kad dauguma moterų nesupranta, kaip šiuos pratimus atlikti teisingai. Pasirodo, ir pati kurį laiką juos dariau negerai, tad ėmiau iš esmės tuo domėtis, o vėliau – ir mokyti kitas.

– Kaip vyksta šios mankštos?

– Visų pirma reiktų žinoti, kad dubens negalima pernelyg apkrauti, tad dubens mankštas visuomet atliekame viso kūno mankštų metu. Iš pradžių dubenį stengiamės sušildyti: pajudinti, palinguoti. Vėliau mokomės pajusti ir teisingai atlikti pratimus. Juos darome skirtingose padėtyse, nes vienoms moterims lengviau savo kūną pajusti vienose padėtyse, kitoms kitose. Dubens dugno pratimai turėtų būti atliekami tik keletą minučių per dieną, esant problemoms – tris kartus per dieną, tačiau kiekvieną dieną.

„Dubens mankštos lyg ir nieko naujo, bet kai susiduriame su jomis praktiškai, pasirodo, kad dauguma moterų pratimus atlieka neteisingai.“

– Kokios naudos duoda dubens dugno pratimai?

– Visų pirma pagerėja moters savijauta – ji ima jaustis moteriškesnė, labiau savimi pasitikinti, ypač jei iki tol turėjo problemų, tokių kaip vidaus organų nusileidimas, šlapimo nelaikymas. Tai dažnai pasitaiko moterims po gimdymo, tad dubens stiprinimo pratimus joms labai rekomenduoju. Vyresnio amžiaus moterims dubens mankštos palengvina menopauzės simptomus, o viena mano klientė pasidalijo, kad šie pratimai jai padėjo atsikratyti gimdos cistų. Tai visai suprantama, mat atliekant pratimus pagerėja dubens kraujotaka, o tai sprendžia daugelį moteriškų susirgimų. Dubens mankštos išties visapusiškai veiksmingos: jas praktikuojant gerėja laikysena, dingsta apatinės nugaros dalies skausmai ir net gražėja veido oda!

– Daugiau apie šias mankštas moterys galės išgirsti tavo seminare. Ką dar įdomaus žadi papasakoti?

– Papasakosiu naudingų dalykų iš anatomijos srities, apžvelgsime atliktų tyrimų rezultatus, be to, pasigilinsime į savo pojūčius ir net atliksime keletą testų, mat dubens dugną galima pajausti net ir lengvai sukosint. Taip pat moterims papasakosiu apie dubens treniravimo technikas treniruokliais, pasidalinsiu ir kitų moterų patirtimis, kaip jos jaučiasi, kas pasikeitė ir kodėl jos kiekvieną dieną šiuos pratimus sąžiningai atlieka. Tai bus iš ties vertinga ir įdomi informacija kiekvienai moteriai! Beje, dubens pratimai rekomenduojami ir vyrams.

„Praktikuojant šias mankštas moteris ima jaustis moteriškesnė, labiau savimi pasitikinti, be to, gerėja jos laikysena, dingsta apatinės nugaros dalies skausmai ir net gražėja veido oda!

– Visų norinčiųjų mankštintis lauki savo judesio studijoje „Enso“. Ką reiškia jos pavadinimas?

– „Enso“ – tai Zen budistų ženklas, ratas, nupieštas vienu atokvėpiu ir reiškiantis laisvą nuo minčių kūną, kuris gali laisvai kurti. Tai – judesio laisvė. Todėl ir pavadinau studiją judesio, nes man „Enso“ – ir mentalinis, ir fizinis judesys, ėjimas į priekį, mokymasis ir nuolatinis tobulėjimas. Būtent todėl studijoje mes ne tik mankštinamės, bet ir rengiame susitikimus, atliekame įvairias praktikas. Kviečiu prisijungti prie mūsų ir, be abejo, išbandyti dubens mankštas!

Agnė
Susiję įrašai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *