Apžvalga: Dr. Hauschka tikslas – išmokyti odą gyventi pačiai

WALA-Labor Eckwälden 1963. Von links nach rechts: Herr Plantener, Apotheker; Elisabeth Sigmund, Kosmetologin; Dr. Schoppmann, Chemiker
www.wala.de

Ar gali laboratorijoje pagaminta kosmetika būti ne tik ekologiška, bet ir holistinė, atliepianti gamtos rimus ir ilgainiui išlaisvinti odą nuo bet kokios priklausomybės? Prieš daugiau kaip 40 metų daktaras Rudolfas Hauschka ir kosmetologė Elizabeth Sigmund sukūrė švelnios kosmetikos liniją, kurioje sujungė farmacines žinias ir holistinį požiūrį į žmogų. Apie vokiškosios Dr. Hauschka kosmetikos ypatumus kalbamės su šio prekės ženklo vadove Viktorija Lepiochina.

− Gamyklinės ekologiškos kosmetikos parduotuvių lentynose – jau nemažai. Kuo iš jų išsiskiria Dr. Hauschka? 

− Dr. Hauschka kosmetika veikia taip, kad sugrąžintų odai natūralų balansą, sveikatą ir, priešingai nei dauguma kitų kosmetikos priemonių, skatintų ją tapti visiškai nepriklausomą nuo kosmetikos. Kitokį požiūrį Dr. Hauschka turi ir į odos priežiūrą naktį. Ji rekomenduoja nakčiai naudoti tik drėkinantį toniką. Tokia naktinė priežiūra suteikia odai galimybę pašalinti medžiagų apykaitos produktus ir miegant atsinaujinti.

Sigmund-Hauschka

1967 metais chemikas Rudolfas Hauschka ir kosmetologė Elizabeth Sigmund sukūrė 100 proc. natūralios kosmetikos liniją

− Turite ir dekoratyvinės kosmetikos. Kaip ji draugauja su oda? 

− Neretai žmonės galvoja, kad dekoratyvinė kosmetika skirta tik odai gražinti. Dr. Hauschka dekoratyvinė kosmetika – tai ne tik vizualus grožis. Dekoratyvinės kosmetikos produktuose visi ingredientai natūralūs, sertifikuoti, reikalingi odai, todėl ši kosmetika ne tik ją paryškina, bet ir daro sveikesnę.

Dr. Hauschka kosmetikos gamintoja vokiečių kompanija WALA savo veiklą pradėjo nuo farmacijos – vandens pagrindu ruoštų augalinių preparatų, kurių sudėtyje kaip konservantas nebuvo naudojamas alkoholis.

− Vienas išskirtinumų, kurį bene pirmąjį pastebi pirkėjas, yra kaina. Dr. Hauschka iš tiesų yra viena brangesnių kosmetikos linijų. Kas lemia aukštesnę kainą? 

− Tai − kokybiški ingredientai. Dauguma jų tiekiami iš sertifikuotų, biodinaminių ir ekologinių ūkių. Be to, gamintojas turi savo biodinaminius sodus, kuriose pats užsiaugina kosmetikai reikiamos žaliavos. Nė nereikia minėti, kad augalai yra renkami rankomis ir nedelsiant apdirbami – taip gaunami šviežiausi ir veikliausi ingredientai. Kosmetikos gamyba kontroliuojama nuo žaliavos sodinimo iki perdirbimo. Ne veltui Dr. Hauschka odos priežiūros priemonės turi ekologišką „NaTrue“ sertifikatą, liudijantį, kad 95 proc. ingredientų yra ekologiški.

Gamintojas turi savo sodą, kuriame užsiaugina kosmetikai reikalingų augalų

Gamintojas turi savo sodą, kuriame užsiaugina kosmetikai reikalingų augalų

− Tačiau taip ši kosmetika tampa įkandama ne kiekvienam. 

− Nedarydama nuolaidų kokybės atžvilgiu Dr. Hauschka orientuojasi į racionalų vartotoją, kuriam siūlo tik būtiniausius produktus odos sveikatai atkurti. Neskatiname vartojimo ir priklausomybės nuo kosmetikos. Kokybiškos ir veiksmingos kosmetikos pagalba galima grąžinti odai gyvybines jėgas ir išmokyti odą funkcionuoti savarankiškai, kaip tai daro bet kuris kitas kūno organas.

Sako, kad Dr. Hauschka naudoja ir žvaigždės

Sako, kad Dr. Hauschka naudoja ir žvaigždės

− Gaminate tik būtiniausius odai produktus. Kaip nusprendžiate, kad atėjo laikas naujam?

− Kas kartą, kai darbuotojams kyla minčių apie naujo produkto kūrimą, prieš tai būna sekusi ilga istorija. Naujojo produkto idėja dalijamasi su farmacijos specialistais, ieškoma reikalingų išteklių ekologiniuose, biodinaminiuose ūkiuose, o, prireikus, inicijuojami auginimo projektai reikiamoje pasaulio dalyje. Po to seka ilgi metai įvairių tyrimų − nuo laboratorinių ekspertizių iki kosmetikos bandytojų − darbuotojų-savanorių. Kiekvienas produktas turi nueiti jam skirtą kelią, kol tampa paruoštas naudoti visuomenei.

− Bet tai didžiulės laiko sąnaudos!

− Taip, tačiau būtent šis kelias, kurį nukeliauja kiekvienas produktas ar jo ingredientas paverčia kosmetiką veiksminga. Pavyzdžiui, Dr. Hauschka kremuose naudojamos rožės skinamos savo žydėjimo apogėjuje prieš pat aušrą. Žiedai užpilami šaltinio vandeniu, pamaišomi ir paliekami. Vėliau pašildomi iki 37 laipsnių temperatūros ir atvėsinami tarp ledukų, tada nešami į dienos šviesą, po to laikomi tamsoje. Visus šiuos kraštutinumus patyrusi rožių substancija įgyja ypatingų galių, joje užkonservuojama didžiausia augalo galia. Joks įprastinės kosmetikos gamintojas nesiima tokių žygdarbių, norėdamas sumaišyti vieną ar kitą kremą. Tačiau tai yra tik maža dalis to, kas daro Dr. Hauschka kosmetiką ypatinga.

Agnė
Susiję įrašai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *